.
صفحه اصلي آرشيو جستجو پيوند ها تماس با ما
 
آخرین عناوین
مدیر عامل بانک قوامین در سفر به مازندران پرده برداشت :
قانون بانکداری بدون ربا در کشور اجرا نشد!
شمال نیوز : مدیرعامل بانک قوامین با اعلام اینکه قانون فعلی که در نظام پولی کشور حاکم است، قرار بود تنها پنج سال در کشور رعایت شود، گفت: باید قانون بانکداری بدون ربا نیز در کشور طراحی و اجرا می‌شد که این اتفاق نیفتاد.....

شمال نیوز : مدیرعامل بانک قوامین با اعلام اینکه قانون فعلی که در نظام پولی کشور حاکم است، قرار بود تنها پنج سال در کشور رعایت شود، گفت: باید قانون بانکداری بدون ربا نیز در کشور طراحی و اجرا می‌شد که این اتفاق نیفتاد.

به گزارش شمال نیوز، غلامحسن تقی‌نتاج  در مراسم تودیع و معارفه مدیر امور شعب مازندران، اظهار کرد: باید در همه بخش‌های بانک قوامین کشور هماهنگی مناسبی ایجاد شود.

وی تصریح کرد: اگر همه در اجرای فعالیت‌های اقتصادی و زیربنایی با همدیگر هماهنگی داشته باشند، نتیجه مطلوب حاصل می‎شود.

مدیرعامل بانک قوامین با اعلام اینکه نمی‌توانیم اعلام کنیم که در حوزه مالی کشور مشکل وجود ندارد، افزود: همه مشکلات کشور مربوط به بانک‌ها نیست، منکر مشکلات بانک‌ها نیستیم، بانک هم بخشی از جامعه است و مشکلات خاص خودش را دارد.

این مسؤول اضافه کرد: مشکلات در بخش‌هایی از جامعه وجود دارد که بانک‌ها هم از این جریان مستثنی نیستند، در سیاست‌گذاری‌ها دچار مشکل هستیم که باید در این حوزه مشکلات خویش را حل و فصل کنیم.

تقی‌نتاج اضافه کرد: نقص‌ها نباید زمینه برای فرافکنی سایر بخش‌های کشور شود، سال‌ها است که اشکالات نظام بانکی در کشور وجود دارد، مشکلات بانک‌ها زمینه‌ای برای فرافکنی سایر مشکلات در کشور شد.

وی تبیین کرد: در حوزه بانک صاحب‌نظران زیادی هستند، عده‌ای صاحب‌نظر تخصصی هستند و به‌ صورت مستقیم در جریان مسائل مالی هستند، صاحب‌نظران دانشگاهی و صاحب‌نظران حوزه علمیه را هم به جمع صاحب‌نظران مالی کشور باید اضافه کرد.

مدیرعامل بانک قوامین یادآور شد: برای رفع مشکلات در این حوزه باید با همفکری و همراهی طراحی مناسب و اجرایی شود.

این مسؤول با اعلام اینکه قانون فعلی که در نظام پولی کشور حاکم است، قرار بود تنها پنج سال در کشور رعایت شود، افزود: باید این قانون پس از اجرا در پنج سال اصلاح می‌شد و قانون بانکداری بدون ربا نیز در کشور طراحی و اجرا می‌شد که این اتفاق نیفتاد.

وی با اعلام اینکه معوقات نظام بانکی یکی از ضعف‌های جدی است که نظام اقتصادی ما را تهدید می‎کند، تأکید کرد: معوقات بانکی به بخش‌های کشور ضربه می‎زند که باید حل و فصل شود.


ایمیل مستقیم :‌ info@shomalnews.com
شماره پیامک : 5000592323
 
working();
نظرات خوانندگان :

نا شناس 18 شهريور 1395
بیست و پنج میلیون وام گرفتم ، سی میلیون دادم و با جرمه تاخیر 70میلیون بدهکارم . تازه خونه ام را میخواهند مزایده بذارتد . به دفتر ریاست محترم جمهوری هم پناه بردم لما اتفاقی نیفتاد. به کی پناه ببرم بعد یه عمر کلرمندی و 4 نفر باید برم زیر چادر زندگی کنم .
صادق 20 شهريور 1395
جل الخالق مگه تو کشور اسلامی بانکداری غیر ربا هم هست ؟؟؟؟!!!

ارسال نظر :
پاسخ به :





نام : پست الکترونیک :
حاصل عبارت روبرو را وارد نمایید :
 
working();

« صفحه اصلي | درباره ما | آرشيو | جستجو | پيوند ها | تماس با ما »
هرگونه نقل و نشر مطالب با ذكر نام شمال نيوز آزاد مي باشد

سامانه آموزش آنلاین ویندی
Page created in 0.095 seconds.